Технологія реклами і PR Б / У
Знижки
Умови повернення та обміну
256,50 ₴
В наявності. Закінчується
Доставка
Доставка цифрового товару
Безкоштовно
Нова Пошта
За тарифами перевізника
Укрпошта
40 - 60 ₴
MeestExpress
50 ₴
Міжнародна доставка
350 - 1 000 ₴
Оплата
Оплата на картку Visa, MasterCard, Maestro
Оплата на картку «Приватбанк»
PayPal
Оплата на картку «Monobank»
Оплата на картку «Ощадбанк»
Опис
Цель данной книги - познакомить читателя с основами информационной и экономической культуры, выделить наиболее актуальные аспекты теории и практики рекламы и паблик рилейшнз, дисциплин, где удивительным образом сочетаются наука с искусством, мистика - со здравым смыслом, вера - с точными научными методами... Это всегда смесь явно доказанного и не доказанного вовсе.
Книга будет незаменимым пособием для студентов вузов и всех тех, кто интересуется паблик рилейшнз и рекламным менеджментом.
Характеристики
Кількість сторінок
626
Размер
145x215
Автор
Б. Л. Борисов
Вес
615
Язык
Русский
ISBN
5-8183-0270-9
Переплет
Твердый
Раздел
Маркетинг. Реклама. PR
Подібні товари
Продаж пікапів. Технологія спокуси: як продавати без потоку, але вирішуючи проблему клієнтаКод: Audio-0000240
Думай і вирішуй. Вісім правил ефективності: розумніше, швидше, краще. Секрети продуктивності в житті і бізнесіКод: Audio-0000022
Як грати і вигравати на біржі. Психологія. Технічний аналіз. Контроль над капіталом (е-книга, pdf)Код: 74
Говорити легко! Як стати приємним співрозмовником, спілкуючись впевнено і невимушено (е-книга, pdf)Код: 120