Що, де і як рекламувати. Практичні поради Б / У
Знижки
Умови повернення та обміну
256,50 ₴
В наявності. Закінчується
Доставка
Доставка цифрового товару
Безкоштовно
Нова Пошта
За тарифами перевізника
Укрпошта
40 - 60 ₴
MeestExpress
50 ₴
Міжнародна доставка
350 - 1 000 ₴
Оплата
Оплата на картку Visa, MasterCard, Maestro
Оплата на картку «Приватбанк»
PayPal
Оплата на картку «Monobank»
Оплата на картку «Ощадбанк»
Опис
Вторая совместная книга заведующего кафедрой маркетинга и рекламы Московского государственного университета инженерной экологии, доктора филологических наук, профессора В.А.Евстафьева и кандидата технических наук, доцента В.Н.Ясонова. Рассматриваются специфика, преимущества и недостатки традиционных и новых видов носителей рекламы, оцениваются особенности рекламы отдельных товаров и услуг. Приводятся краткие сведения о маркетинговых коммуникациях и рекламном законодательстве. Помимо теории, книга содержит большое количество практических рекомендаций, основанных на личном опыте авторов. Поэтому она будет интересна и полезна не только студентам, но и сотрудникам рекламных агентств, отделов рекламы СМИ и компаний-рекламодателей.
Характеристики
Виробник
Пітер
Размер
170x240
Вес
650
Издательство
Питер
ISBN
5-469-00441-4
Подібні товари
Адизес. Найкраще. Їжа для роздумів. Про зміни та лідерство, про менеджмент і про те, що важливо в житті (Аудіокнига)Код: Audio-0000109
Кажуть, що в ньому вони платять багато. Як побудувати успішну кар’єру розробників, залишатися в попиті і не вигорітиКод: Audio-0000246
Тренінг з нейромаркетингу. Де знаходиться кнопка "Купити" у свідомості покупця? - Крістоф Морен, Патрік РенвуазеКод: Audio-0000310
Що не викладають на юридичному факультеті. Секрети професійної майстерності адвокатаКод: Audio-0000227